Postat av Carl Stridsberg Postat i LoveLaholm.se

Så marknadsför du dig på Facebook och Instagram – snabbt, kul och lönsamt

Holger Wästlund, trollkarl, föreläsare, författare med mera, har skrivit inte mindre än fjorton böcker om hur man på olika sätt kan starta företag och tipsat om olika affärsidéer. Jag har själv läst flera exempel av hans böcker som alltid är lättlästa och lättförståeliga. NU är han här med en bok om hur man marknadsför sig bäst på Sociala medier!

Foto; Gerd Altmann, Pixabay

På hans egen hemsida, “Tipsom” hittar du bland annat TIPS OM OLIKA DRÖMJOBB och i BLOGGEN OM DRÖMJOBBEN, som du hittar du i mitten ligger många förslag som kan bli dina egna guldägg! Du får även GRATIS TIPSBREV av honom via hemsidan.

I Holgers nya bok ”Så marknadsför du dig på Facebook och Instagram – snabbt, kul och lönsamt” får du många exempel på hur du kan sätta dina mål för din marknadsföring i sociala medier.

Ett axplock ur innehållet:

  • Så tänker smarta marknadsförare
  • Så använder du Facebook i din marknadsföring
  • Så använder du Instagram i din marknadsföring
  • Så fungerar algoritmerna
  • Verktyg som gör det enklare

Vill du 

  • marknadsföra dig i sociala medier som privatperson, företagare eller representant för någon typ av organisation
  • jobba som anställd eller konsult inom en organisation eller företag med marknadsföring i sociala medier
  • jobba inom en organisation och vill bli en kvalificerad beställare av konsulttjänster inom det här området.

Då kommer du hitta konkreta och beprövade råd och tips i boken ”Så marknadsför du dig på Facebook och Instagram – snabbt, kul och lönsamt”.

HÄR har vi skrivit om andra böcker Holger har författat;

Jobba hemifrån – En av flera positiva effekter som pandemin ändå har medfört!
Guldklockans tid är förbi – ”gig”-ekonomin är här för att stanna!

Relaterade inlägg


Arkiv

Hoppa till verktygsfältet